ЕКСПРЕС- КУРС ДЛЯ ОВОЛОДІННЯ БАЗОВИМИ ПРИНЦИПАМИ ЕФЕКТИВНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОММУНІКАЦІЙ

Сьогодні, в умовах насиченості ринку, навіть визнані лідери не можуть бути абсолютно впевнені в надійності власних позицій. Відмінна якість послуги/товару, гнучкі та прийнятні ціни – не є гарантом успіху.

Щоб захопити покупців, привернути увагу  окремих індивідів, вивести на ринок нові продукти тощо – у нагоді стане:

ЕКСПРЕС- КУРС ДЛЯ ОВОЛОДІННЯ БАЗОВИМИ ПРИНЦИПАМИ ЕФЕКТИВНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОММУНІКАЦІЙ 

1.Основні поняття та особливості комунікаційної діяльності;

2.Складові елементи маркетингових комунікацій;

3. Місце та роль маркетингових комунікацій в системі управління оператора зв’язку;

4.Методи роботи з клієнтами та стратегії поведінки на ринку телекомунікаційних послуг;

5.Аналітична оцінка сучасних методів визначення ефективності застосування комплексу маркетингових комунікацій;

6.Оцінка результатів рекламної кампанії (Досвід лідерів ринку України);

7.Комунікаційна політика на виставках;

8.Аналіз особистого спілкування у маркетингових комунікаціях та фактори, що на нього впливають;

9. Корпоративна культура підприємств сфери послуг. Складові частини комплексу маркетингових комунікацій у внутрішньому середовищі підприємства;

10.Організація комунікаційної діяльності підприємства в умовах фінансового обмеження.