Міні-тренер ПТР "Стимул", |
Міні-тренер ПТР "Стимул", |
Міні-тренер ПТР "Стимул", |
Міні-тренер ПТР "Стимул", |
Тре́нер (англ. trainer, від англ. train — виховувати, навчати) — викладач та спеціаліст у певній сфері знань.
Міні-тренер – це міні-викладач та міні-спеціаліст у багатьох сферах знань, і максі-знавець дитячого світу.
Команда Міні-тренерів ПТР "Стимул" – це групи з чотирьох дітей. Основою групування стає виявлення тих домінантних рис характеру, які в комплексі дають можливість цілісного поєднання дітей в оптимальну групу з метою проведення навчання та тренінгів з іншими дітьми та їх власного особистого саморозвитку та самовдосконалення.
Основними кольорами людського характеру прийнято вважати чотири: червоний, жовтий, зелений, синій. Однак загальновідомим є той факт, що "чистих" кольорів (типів) характеру людей зустрічається дуже мало. Здебільшого існують змішані кольори (типи) людського характеру, яким властиве домінування одного кольору за умови присутності в характері людини й інших кольорів.
Всім нам, в певній мірі, присутні якості кожного з типів. Для повноцінного функціонування будь-якої групи людей, які мають єдину мету, необхідна певна оптимальна кількість людей з різними рисами характеру, які би доповнювали один одного, допомагали в реалізації поставлених завдань та планів.
"Червоний" колір характеру – це колір лідерства та вимогливості.
"Жовтий" колір характеру – це колір комунікабельності та відкритості.
"Зелений" колір характеру – це колір стабільності та постійності.
"Синій" колір характеру – це колір аналітичності та логічності.
(Більш докладний опис домінуючого кольору людського характеру подано в детальному описі особистісних характеристик міні-тренерів).
Оскільки сприйняття дітьми навколишнього світу відрізняється від сприйняття цього ж світу дорослими, тому введення категорії "міні-тренер" для спілкування з дітьми є актуальним та науково обґрунтованим.
Міні – тренери ПТР "Стимул" проводять роботу з дітьми різного віку, направлену на виховання, розвиток, розкриття індивідуальних рис та внутрішнього прихованого потенціалу кожного. Виступаючи в якості міні-тренерів вони можуть спілкуватися з дітьми, будучи ближчими до їхнього світу, трохи по-іншому, ніж дорослі тренери.
Навчаючи інших, міні-тренери, навчаються й самі. Свій практичний досвід вони збагачують, вивчаючи методичні матеріали, проводячи різноманітні тематичні зібрання. Спільні виїзди разом з тренерами за місто, розповіді старших про історію рідного краю дають простір для роздумів про навколишній світ, про себе. Як результат, з'являються творчі роботи міні-тренерів – оповідання, казки, малюнки, роботи прикладного характеру.
Основними завданнями міні-тренерів ПТР "Стимул" є:
- допомогти у розкритті внутрішнього потенціалу дитини (за допомогою спеціально розробленого та проведеного анкетування);
- допомогти у подальшому розвитку сильних сторін кожної дитини;
- стимулювати розвиток творчості та креативного мислення;
- на власному прикладі показати для кожної дитини важливість самопізнання та самовдосконалення;
- створити такі умови для кожної дитини, за яких дитина прагнула б вчитися та розвиватися, покращувати свої знання та оцінки;
- допомагати дорослим тренерам у роботі з дітьми.
Міні-тренери – це твої друзі!