Назва проекту
Розробка інтелектуального пристрою захисту електричних двигунів.
Метою проекту є розробка інтелектуального пристрою захисту електричних двигунів.
Інтелектуальний пристрій захисту та керування електричними двигунами призначений для усунення аварійних ситуацій за рахунок передпускового та пускового діагностуванням двигуна, вимірювання фазових струмів або активних потужностей, та дистанційного керування електричними двигунами потужністю 20-1500 кВт.
Назва проекту
Створення розосередженої інформаційно-аналітичної системи оперативного автоматизованого контролю ходової частини рухомого складу.
Розробка та створення експериментального автоматизованого пристрою контролю ходової частини рухомого складу. Створення на базі розробленого пристрою розосередженої інформаційно-аналітичної системи оперативного автоматизованого контролю ходової частини рухомого складу.
Автоматизований пристрій контролю ходової частини рухомого складу призначений для проведення технічної діагностики стану ходової частини колісних пар та візків усіх типів вагонів без їх зупинки й обходу, без спеціального очищення, цілодобово на під'їзних коліях, "гірках", пунктах технічного огляду, а також при проведенні передремонтної і післяремонтної діагностики на ремонтних підприємствах.
Назва проекту
Розробка та впровадження мобільного апаратно-програмного комплексу томографічного обстеження споруд, комунікацій і підповерхневого середовища.
Метою проекту є розробка та впровадження мобільного апаратно-програмного комплексу томографічного обстеження споруд, комунікацій і підповерхневого середовища та створення у перспективі на його основі комплексної інтегрованої системи визначення та контролю стану інженерних мереж.
Мобільний апаратно-програмний комплекс томографічного обстеження підповерхневого середовища, інженерних комунікацій та споруд призначений для одержання оперативної детальної інформації про наявність металевих предметів і підземних комунікацій та стан їх зовнішньої поверхні; наявність та об’ємний стан (тріщини, проломи, внутрішні напруження і заповнення) неметалевих об’єктів і підземних комунікацій і споруд; стану підповерхневого середовища (закриті порожнини, підвищена вологість при скритих витоках води, тріщини в фундаментах та стінах, рівень ґрунтових вод).