Курси

ЕКСПРЕС- КУРС ДЛЯ ОВОЛОДІННЯ БАЗОВИМИ ПРИНЦИПАМИ ЕФЕКТИВНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОММУНІКАЦІЙ

Сьогодні, в умовах насиченості ринку, навіть визнані лідери не можуть бути абсолютно впевнені в надійності власних позицій. Відмінна якість послуги/товару, гнучкі та прийнятні ціни – не є гарантом успіху.

Щоб захопити покупців, привернути увагу  окремих індивідів, вивести на ринок нові продукти тощо – у нагоді стане:

ЕКСПРЕС- КУРС ДЛЯ ОВОЛОДІННЯ БАЗОВИМИ ПРИНЦИПАМИ ЕФЕКТИВНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОММУНІКАЦІЙ 

1.Основні поняття та особливості комунікаційної діяльності;

2.Складові елементи маркетингових комунікацій;

3. Місце та роль маркетингових комунікацій в системі управління оператора зв’язку;

4.Методи роботи з клієнтами та стратегії поведінки на ринку телекомунікаційних послуг;

5.Аналітична оцінка сучасних методів визначення ефективності застосування комплексу маркетингових комунікацій;

6.Оцінка результатів рекламної кампанії (Досвід лідерів ринку України);

7.Комунікаційна політика на виставках;

8.Аналіз особистого спілкування у маркетингових комунікаціях та фактори, що на нього впливають;

9. Корпоративна культура підприємств сфери послуг. Складові частини комплексу маркетингових комунікацій у внутрішньому середовищі підприємства;

10.Організація комунікаційної діяльності підприємства в умовах фінансового обмеження.

МЕТОДИКА УНІВЕРСАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ – ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ ДЛЯ ВИКОНАННЯ РІЗНОМАНІТНИХ ЗАВДАНЬ

В програмі курсового навчання:

  1. Моделі пізнання всього складу феноменів, талантів, здібностей, опорних точок розвитку.
  2. Виявлення особистих  і  ділових якостей, що впливають на досягнення необхідних результатів.
  3. Карта особистості (самоорганізація і продуктивність, техніка особистого розвитку і вибору шляху). Як зрозуміти людини по одному слову при розмові по телефону.
  4. Отримання додаткового доходу за рахунок ефективного використання можливостей персоналу. Загальна система PR-впливу.
  5. Кодекс поведінки в конфлікті. Право вибору є в кожного.
  6. Конфліктні особистості; їх діагностика.
  7. Коректування проблемної поведінки співробітників. Побудова команди однодумців.
  8. Своєчасне визначення і запобігання кризогенним процесам;
  9. Трансформування мотиваційної сфери, форм і рівнів заохочень.
  10.  Отримання додаткового доходу за рахунок ефективного використання можливостей персоналу.
  11.  Організація ефективного підбору персоналу і точна розстановка кадрів всередині підприємства.
  12.  Виявлення особистих і ділових якостей співробітників, що впливають на досягнення необхідних для підприємства результатів.
  13.  Визначення рівня потенційних можливостей співробітника з метою оцінки перспектив зростання, формування кадрового резерву.
  14.  Проходження анкетування в ПК «Стимул» за допомогою трьох тестів.

 

Пошук


Visitor counter, Heat Map, Conversion tracking, Search Rank

Анонси

07.10.2015
Автори: Воробієнко П.П., Кустов С.П, Озарко К.С., Опотяк Ю.В. Друкується в рамках розвитку Програми творчої реалізації «СТИМУЛ» та надає право...

Актуально

15.09.2015
Нова публікація У збірнику наукових праць Економічний аналіз Тернопільського національного економічного університету Том 19, № 2 за 2015 рік опубліковано статтю...
01.08.2015
ПТР "Стимул" у проекті «ІТ-освіта в ЗОШ» На сьогодні сфера інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) – це: нові стандарти життя для громадян України...
15.05.2014
Нова публікація У збірнику наукових праць Бізнес інформ № 4 за 2014 рік опубліковано статтю наших авторів Озарко К.С., Опотяк Ю.В.,...
15.02.2013
Нова публікація У Збірнику наукових праць «Економічний аналіз» Тернопільського національного економічного університету Випуск 12, частина 3 за 2013 рік опубліковано статтю...
12.08.2012
Нова публікація У Віснику соціально-економічних досліджень №1 (44) за 2012 рік опубліковано статтю наших авторів П.П.Воробієнко, К.С.Озарко, Ю.В.Опотяк "Дослідження особистісних характеристик...