16 листопада 2013 року – День працівників радіо, телебачення та зв’язку! "Інформацію знайти з нами завжди зможеш ти!"

1-IMG 0550Засоби зв’язку (телекомунікації) призначені для прийому та передачі різноманітної інформації на відстані. До телекомунікаційних мереж відносять радіомережі, телефонні, телевізійні та комп’ютерні мережі. Вони різні, але мають одну спільну важливу рису: передають інформацію тим, хто її потребує. Інформація потрібна кожній людині завжди: для навчання та роботи, для розширення власного світогляду та пізнання світу, оскільки за допомогою інформації  розвивається духовний, культурний, освітній та інтелектуальний рівні людини.

Вчасно отримана інформація допомагає людині у вирішенні її повсякденних завдань для кращого адаптування в сучасному соціумі, та навіть може врятувати їй життя. Адже за допомогою, наприклад, телефонних засобів зв’язку можна викликати швидку допомогу, пожежників, аварійну службу газу, повідомити про надзвичайні ситуації.  Засоби зв’язку сприяють тому, що людина має змогу вчасно отримати необхідні їй відомості, інтерпретувати й використати за призначенням.

Екскурс в історію.

День працівників радіо, телебачення та зв'язку встановлений Указом Президента від 11 листопада 1994 року № 667/94 на підтримку ініціативи працівників радіо, телебачення і телекомунікаційної галузі України.

Творча команда ПТР "Стимул" провела тематичне зібрання "Інформацію знайти з нами завжди зможеш ти!"

 Серед проведених заходів слід відмітити наступні:

 1. Гра "Засоби отримання інформації". Гра відбувалася в декілька турів. Завданнями команд було назвати та дати коротку інформацію про різноманітні засоби отримання інформації. Проведення такої гри дало можливість учасникам показати власну обізнаність та дізнатися про нове.

2. Представлення двох проектів "Зорі і сузір'я" та "Опале листя – шкода чи користь?". Ідея їхнього змістового та колоритного наповнення належить міні-тренерам ПТР "Стимул" Діанці та Максимкові, а міні-тренери Миколка та Ромчик, із залученням тренерів ПТР «Стимул» Катерини Озарко і Євгена Снігура, активно долучилися до пошуку й відбору інформації.

Метою створення таких переконливих за розміром і змістом проектів стало прагнення донесення важливості набуття  навиків  із збирання, сортування та подання інформації, що сприяє у розвитку аналітичних, креативних та інших пізнавальних  якостей . Демонстрація проектів супроводжувалася короткими поясненнями.

2-IMG 0645 3-IMG 0552

 3. Проведення бліц-турніру тематично спрямованих загадок, написаних тренером ПТР "Стимул" Височанською Оксаною та міні-тренером ПТР "Стимул" Миколкою.

 4. Експрес-бесіда, проведенатренером ПТР "Стимул" Опотяком Юрієм Володимировичем про принципи роботи радіо та винахідників, завдяки яким воно було розроблено та впроваджено у життя суспільства. Крім О.С.Попова та Г. Марконі, згадано помічника О.С.Попова Рибкіна Петра Миколайовича, про якого підготував інформацію міні-тренер Ромчик.

Екскурс в історію.

Рибкін Петро Миколайович (14 травня 1864 р. - 10 січня 1948 р.), помічник та друг Олександра Степановича Попова.

Рибкін Петро Миколайович народився 14 травня 1864 року в місті Петербурзі (тепер Санкт-Петербург, Росія) в сім'ї педагога. Вчився у Санкт - Петербурзькому університеті на фізико-математичному факультеті, який закінчив у 1892 році.

У 1894 році переїхав до міста Кронштадта. З цього часу починається його співпраця з Олександром Степановичем Поповим, коли Рибкін П. М. став лаборантом та асистентом О. С. Попова. У травні 1899 року, разом з іншим асистентом Попова О.С., Троїцьким Д. С., відкрив можливість прийому радіосигналів на слух.

Коли у 1901 році О.С.Попов перейшов викладати у Електротехнічний інститут, то Рибкін П.Н. зайняв його місце та став викладачем гальванізму та практичної фізики в Мінному Офіцерському класі (в радянський час - Школа зв'язку ім. О.С. Попова в Кронштадті ), де і викладав до самої смерті.

У 1922-1934 роках викладав на організованих за його ініціативою вечірніх електротехнічних курсах.

Автор понад 30 робіт з питань історії радіо і радіотехніки.

Гра "Засоби отримання інформації" внесла у тематичне зібрання нотки азарту та захвату.

Діти створили дві рівні за кількістю учасників команди. Перша команда отримала назву "Телефон", а інша – "Нофелет" (телефон навпаки). Гра відбувалася в декілька турів.

Завданнями команд в першому турі було назвати за 1 хвилину якомога більше засобів отримання інформації. Наприклад: стаціонарний телефон, мобільний телефон, радіотелефон, факс, телевізор, радіо, Skype, Інтернет, газета, книга, журнал, брошура, планшет, комп’ютер, ноутбук тощо.

У другому турі учасники вибирали кольорові аркуші, на яких було зображено певний пристрій для передачі та отримання інформації. Діти повинні були сказати декілька речень про прилад та специфіку його застосування.

В ході проведення гри учасники показали власні знання та мали змогу довідатися про нові засоби отримання інформації. Адже це є дуже важливим, щоб в потоці сучасної багатопланової інформації людина завжди мала право вибирати ту інформацію і ті засоби, які їй доступні та ближчі до душі й серця.

IMG 0625Представлення двох проектів "Зорі і сузір'я" та "Опале листя – шкода чи користь?" відбувалося в піднесеній атмосфері. Міні-тренер Діанка  презентувала проект про Всесвіт та планети, для якого, до того ж, написала віршика.
На зорі дивимося ми вночі,
Вони немов вогненні калачі.
Кожна зірочка чи то велика чи маленька
Не має згаснути на картах зоряного неба.
Зірки поєднуються у сузір’я,
Його ми бачимо із кожного подвір'я.

Адже Всесвіт – символізує безкінечну кількість інформації, а планети – це ніби люди, які знаходяться в безмежному інформаційному полі.

Другий проект містить інформацію екологічного напрямку та спрямований на охорону навколишнього середовища. При цьому, оснащений як законодавчою базою, так і тематичними загадками, нестандартними оригінальними фотографіями, прикладами з оформлення інтер’єру…

4-IMG 0710 5-IMAG2322

Проекти наповнені вдало підібраним текстовим матеріалом та відповідними зображеннями. Текстова інформація є деталізованою, містить багато енциклопедичних фактів з астрономії та екології.

Слід відмітити, що у командній роботі міні-тренерів ПТР "Стимул", як завжди, досягаються вагомі результати: вона гуртує, об’єднує, допомагає у створенні відповідного позитивного мікроклімату в колективі завдяки спілкуванню та виконання спільного завдання.

6-IMAG2317








Пропонуємо Вашій увазі частину запропонованих загадок. Тож спробуйте відгадати і Ви!

1.
Звуки геть усі ловлю,
І розмови я передаю,
Стану у нагоді,
В радості і в горі.
Ще почуєш ти й музон,
Коли дзвонить ….

2. Колись це був інноваційний писк –
Такий потрібний лазерний …

3. На ній азбука уся
Від початку до кінця.
Норовлива іноді в неї натура,
Потрібна комп’ютерна …

4. Зберігає інформаційний матеріал,
Щоб не загубився, щоби не пропав.
Мало місця займає -
Хто ж її нині не знає.

5. Для перегляду, що написали,
Виправлень тексти які зазнали,
Потрібний великий екран – сеньйор
Звичайний хороший гарний ….

6. У біді і горі допомагають кораблям
Прожектори на морі.
Їх не поставиш абияк,
Надійно мусить стояти…

7. Якщо хочеш побачити далекого друга,
Потрібен прилад і напруга,
Зображення і звук він передає!
Добре, якщо у вас він є.

8. Олександр Попов плідно працював,
Відомий прилад змайстрував
І нащадкам передав.
Тепер послухати футбольний матч
Допоможе…

9. Різноманітні програми і новини
Можемо дивитись без зупину,
Все розкаже і покаже нам.
Що за прилад? Здогадайся сам.

Відповіді на загадки:1.Телефон
2.Диск
3.Клавіатура
4.Флешка
5.Монітор
6.Маяк
7.Skype
8.Радіоприймач
9.Телевізор

 Творча команда ПТР "Стимул"
бажає Вам правильних орієнтирів в інформаційному полі!

Пошук


Visitor counter, Heat Map, Conversion tracking, Search Rank