Тренери ПТР "Стимул"

ozarko

Тренер ПТР "Стимул"
Озарко Катерина Сергіївна
кандидат еокномічних наук, директор НДІІ / керівник Львівського ННЦ ОНАЗ ім. О.С. Попова, журналіст

Напрямки спеціалізації викладання:

  • теорія та практика журналістики;
  • PR-менеджмент;
  • самоменеджмент;
  • менеджмент персоналу;
  • міжнародний менеджмент,
  • управління конкурентоспроможністю;
  • планування та контроль;
  • теорія організацій;
  • основи викладання управлінських дисциплін.

 

opotyakТренер ПТР "Стимул"
Опотяк Юрій Володимирович
 

Кандидат технічних наук, головний інженер з технічного забезпечення та оновлення ПК "Стимул", ІТ-спеціаліст

Напрямки спеціалізації викладання:

  • основи комп’ютерної грамотності;
  • навики роботи в Інтернеті;
  • навчання новітнім інформаційним технологіям, в тому числі проектування баз даних
  • захист інформації та кібербезпека телекомунікацій 
IMG 4678Тренер ПТР "Стимул"
Коврига Леонід Леонідович

Художник, поет, пісняр, композитор

Напрямки спеціалізації
викладання:

  • основи малювання;
  • демонстрація різноманітних технік художнього оформлення;
  • образне відтворення у  картинах особистісних індивідуальних характеристик людей;
  • розвиток уяви та креативного мислення;
  • основи пісенної творчості

 

254627 Тренер ПТР "Стимул"
Кустов Сергій Павлович

Народний артист України, актор театру і кіно

Напрямки спеціалізації викладання:

  • основи театрального мистецтва;
  • створення сценічних образів;
  • навики публічних виступів;
  • рольове перевтілення;
  • методи гримування;
  • діяльність театру "Стимул плюс";
  • розвиток творчого мислення
hadeevaТренер ПТР "Стимул"
Хадєєва Наталія Валеріївна

Майстер-візажист, призер українських та міжнародних конкурсів візажу, художник

Напрямки спеціалізації
викладання:

  • методи візажу;
  • рольове перевтілення;
  • діяльність театру "Стимул плюс";
  • фантазійний та подіумний макіяж, боді-арт
masagТренер ПТР "Стимул"
Лесняк Марія Антонівна

Косметолог – масажист, мануальний терапевт

Напрямки спеціалізації
викладання:

  • основи косметології;
  • основи масажу;
  • методи загального оздоровлення організму;
  • принципи самовдосконалення
vusochanskaТренер ПТР "Стимул"
Височанська Оксана Михайлівна

Географ, еколог, філолог, поет

Напрямки спеціалізації викладання:

  • розширення географічних знань про планету Земля;
  • основи екології;
  • огляд українських та світових традицій і звичаїв;
  • розвиток і реалізація творчих здібностей 
 
Photo1010380-1 Тренер ПТР "Стимул", Понаровський Ігор Юрійович

Сертифікований інструктор зі стилю Чень з Тай Цзи Цюань

Напрямки спеціалізації
викладання:

  • основи фізичного вдосконалення;
  • методи загального оздоровлення організму;
  • розвиток стресостійкості та уваги;
  • історія виникнення стилю Він Чун;
  • Тай Цзи Цюань: шлях до розвитку

 

 


Тре́нер (англ. trainer, від англ. train — виховувати, навчати) — викладач та спеціаліст у певній сфері знань.

Екскурс в історію.

Коучинг (від англ. coaching — тренерство) — засіб індивідуального та професійного розвитку. Коуч (англ. Coach) —тренер, який проводить тренування.

Поняття "коуч" з'явилося в кінці XIX століття у Каліфорнії, так називали професійних спортивних тренерів. Коучами стали перші тренери, які звернули увагу на те, що успіх часто залежить не від фізичних даних, а від внутрішньої підготовки спортсмена, від його націленості на перемогу.

У 80-ті роки ХХ століття коучинг став популярним у Європі. В Англії держава навіть фінансувала розробку стандартів і правил коучингу. На сьогоднішній час найбільше поширення коучинг отримав у США та Японії, де вважається що людина може стати успішною лише завдяки підтримці тренера.

Засновниками даної концепції вважають:

В. Тімоті Голві (В. Тімоті Гелвей)(W. Timothy Gallwey) — автор концепції внутрішньої гри, що лежить в основі коучингу. Уперше концепцію викладено в книзі «Внутрішня гра в теніс» (The Inner Game of Tennis), виданій у 1974 р. Будучи тренером з тенісу, в кінці 60-х років він придумав новий вид підготовки спортсменів під назвою "the inner game" - "внутрішня гра". Так з'явилися його перші курси: "Внутрішня гра в гольф", "Внутрішня гра в теніс", де чітко і зрозуміло викладено концепцію: противник, який знаходиться у власних думках, є небезпечніший за реального противника. Саме ця ідея започаткувала основи теорії коучингу.

Джон Вітмор (John Whitmore) — автор книги «Коучинг високої ефективності», виданої в 1992 р.

Томас Дж. Леонард (Thomas J. Leonard) — засновник Університету коучів (Coach University — www.coachu.com), Міжнародної Федерації Коучів, Міжнародної асоціації сертифікованих коучів (International Association of Certified Coaches — IAC) і проекту Coachville.com.

Тренери ПТР "Стимул" - це спеціалісти, які проводять навчально-тренувальну роботу, направлену на виховання та розвиток особистості, розкриття прихованого внутрішнього потенціалу, вдосконалення функціональних можливостей кожного. Джерела розвитку особистості закладені в кожній людині та полягають в можливостях постійного й цілеспрямованого розвитку. Тренери ПТР "Стимул" за допомогою розроблених тренінгів, ведення діалогу та наукових розробок, реалізованих та апробованих в Україні та за її межами, створюють сприятливе середовище, яке полегшує шлях кожної людини до бажаних цілей, так, щоб це приносило людині задоволення та результат.

Тренери ПТР "Стимул" налаштовують процес створення умов для всебічного розвитку, що сприяє навчанню, підвищенню результативності та розвитку особистості в цілому.

Взаємодія з тренерами  — це індивідуально спрямовані відносини, які допомагають людям одержати бажані результати в їхньому житті, кар'єрі або в суспільних справах.

Незаперечним є той факт, що в кожній людині закладені необмежені творчі здібності, є власний внутрішній прихований потенціал, потрібно тільки зробити все можливе для його розкриття!

 За допомогою проходження тренінгів кожен зможе підвищити ефективність і якість свого життя, розширити сферу пізнання!

Основними завданням тренерів ПТР "Стимул" є:

  • створення продуманої стратегії роботи;
  • визначення індивідуальних характеристик кожного (входять особистісні та ділові якості) за допомогою спеціально розробленого та проведеного анкетування у ПК "Стимул";
  • розкриття внутрішнього потенціалу та стимулювання розвитку креативного мислення;
  • визначення у кожній людині індивідуального типу сприйняття інформації (візуал, аудіал, кінестетик, дискрет) та відповідних темпів і комунікативних особливостей у сприйнятті та обміні інформацією;
  • допомога у виробленні навичок для прийняття рішень в нестандартних ситуаціях;
  • спрямування кожної людини на саморозвиток, самопізнання та самовдосконалення.

 

Пошук


Visitor counter, Heat Map, Conversion tracking, Search Rank