Сьогодні, в умовах насиченості ринку, навіть визнані лідери не можуть бути абсолютно впевнені в надійності власних позицій. Відмінна якість послуги/товару, гнучкі та прийнятні ціни – не є гарантом успіху.
Щоб захопити покупців, привернути увагу окремих індивідів, вивести на ринок нові продукти тощо – у нагоді стане:
ЕКСПРЕС- КУРС ДЛЯ ОВОЛОДІННЯ БАЗОВИМИ ПРИНЦИПАМИ ЕФЕКТИВНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОММУНІКАЦІЙ
1.Основні поняття та особливості комунікаційної діяльності;
2.Складові елементи маркетингових комунікацій;
3. Місце та роль маркетингових комунікацій в системі управління оператора зв’язку;
4.Методи роботи з клієнтами та стратегії поведінки на ринку телекомунікаційних послуг;
5.Аналітична оцінка сучасних методів визначення ефективності застосування комплексу маркетингових комунікацій;
6.Оцінка результатів рекламної кампанії (Досвід лідерів ринку України);
7.Комунікаційна політика на виставках;
8.Аналіз особистого спілкування у маркетингових комунікаціях та фактори, що на нього впливають;
9. Корпоративна культура підприємств сфери послуг. Складові частини комплексу маркетингових комунікацій у внутрішньому середовищі підприємства;
10.Організація комунікаційної діяльності підприємства в умовах фінансового обмеження.