Нова публікація

Нова публікація

magazineУ збірнику наукових праць Економічний аналіз Тернопільського національного економічного університету Том 19, № 2 за 2015 рік опубліковано статтю нашого автора Височанської О.М. "Вплив особливостей сприйняття та передачі інформації при формуванні цільових виробничих груп персоналу"

У статі проаналізовано вплив особливостей сприйняття та передачі інформації по відношенню до різних за віковою градацією та професійним спрямуванням цільових виробничих груп, проаналізовано взаємозв’язки між спеціалізацією виробничих груп та приналежністю працівників до певного типу інформаційного сприйняття.

Показано, що завдяки використанню в управлінській діяльності знання про особливості сприйняття та передачі інформації при роботі з різними цільовими виробничими групами, враховуючи специфіку їх професійної діяльності, можна скорегувати роботу кадрової служби в напрямку її удосконалення.

Зазначено, що подання персоналу інформації у відповідності до особливостей її сприйняття призведе до покращення її засвоюваності та, відповідно, може використовуватись у процесі навчання персоналу, підвищення його кваліфікаційного рівня та перепідготовки.

Анкетування цільових виробничих груп персоналу, проведення обробки та аналіз результатів здійснено за допомогою Програмного комплексу тестування «Стимул».

Пошук


НОВИНИ

01.01.2020
Колектив Науково-дослідного інституту інфокомунікацій ОНАЗ ім. О.С.Попова бажає всім здоров'я, творчих і наукових звершень у Новому 2020 році!
10.12.2019
Проведено науково-практичний семінар «Пошук шляхів удосконалення інфокомунікацій» Розглянуто шляхи удосконалення інфокомунікаційної сфери, описано напрямки удосконалення технологій передачі даних та відповідних мереж, підходи до удосконалення підприємств телекомунікаційної сфери і його пришвидшення. Проаналізовано питання менеджменту персоналу підприємств,...
26.11.2019
Колектив Науково-дослідного інституту інфокомунікацій ОНАЗ ім. О.С.Попова вітає вас із Всесвітнім днем інформації.
Visitor counter, Heat Map, Conversion tracking, Search Rank