Нова публікація

Нова публікація

magazineУ Збірнику наукових праць «Економічний аналіз» Тернопільського національного економічного університету Випуск 12, частина 3 за 2013 рік опубліковано статтю нашого автора К.С.Озарко "Методичне оцінювання впливу особистісних характеристик персоналу на ефективність діяльності підприємства"

У статті досліджено вплив особистісних характеристик персоналу на ефективність діяльності підприємства. Проаналізовано вплив цих характеристик для окремої професійної групи операторів довідкової служби. Виявлений зв'язок дозволяє підвищити ефективність діяльності кадрової служби та знижує суб'єктивний фактор при підборі претендента на конкретну посаду.

Розглянуто взаємозв'язок між параметрами методик визначення особистісних характеристик персоналу і відповідним рівнем ефективності його діяльності. Показано існування залежності ефективності діяльності від окремих показників особистісних характеристик визначеного працівника. Виявлений взаємозв'язок дозволяє підвищити ефективність діяльності кадрової служби та знижує суб'єктивний фактор при підборі претендента на конкретну посаду.

Відбір за “шаблонами” професій покращить профорієнтацію молоді, дозволить скоригувати навчання відповідно до особистих схильностей. Використання у розробленому програмному комплексі “Стимул” ”шаблонів” професій для окремих професійних груп з врахуванням міжтестових залежностей при визначені особистісних характеристик анкетованих забезпечує вирішення задач кадрового підбору для кожного працівника, що у результаті визначає економічну ефективність діяльності підприємства у цілому.

Пошук


НОВИНИ

30.12.2017
Колектив Науково-дослідного інституту інфокомунікацій ОНАЗ ім. О.С.Попова бажає Нових творчих і наукових звершень у Новому 2018 році!
19.12.2017
Проведено науково-практичний семінар «Напрямки розвитку інфокомунікацій» На семінарі розглянуто напрямки розвитку та перспективи удосконалення інфокомунікацій, застосування апаратних засобів у телекомунікації, висвітлено питання менеджменту підприємств, врахування аспектів інформаційного сприйняття персоналу у кадровій діяльності.
26.11.2016
Колектив Науково-дослідного інституту інфокомунікацій ОНАЗ ім. О.С.Попова вітає вас із Всесвітнім днем інформації.
11.10.2016
Проведено науково-практичний семінар «Інформаційні аспекти в управлінні» На семінарі обговорено напрямки кадрового менеджменту і завдання його вдосконалення, інформаційні аспекти в управлінні, економічну ефективність прийнятих кадрових рішень та засоби оцінки і аналізу характеристик персоналу.
13.02.2016
Вітаємо з Всесвітнім днем радіо! Всесвітній день радіо покликаний об'єднати всіх тих, хто забезпечує вихід в ефір передач, функціонування передавальних хасобів, наповнення їх інформацією та музичними новинками. Радіо – винахід, який швидко та надійно увійшов у наше...
15.12.2015
Проведено науково-практичний семінар «Визначення ролі і впливу людських ресурсів на планування бізнес-процесів в управлінні підприємством» На семінарі розглянуто питання планування бізнес-процесів, актуальних завдань управління підприємством, визначення та ролі людських ресурсів, врахування особистісних характеристик персоналу.
01.12.2015
Спільний експеримент Одеської національної академіії зв’язку ім.О.С.Попова, Науково-дослідного інституту інфокомунікацій ОНАЗ ім.О.С.Попова та Одеського навчально-виховного комплексу №49 "Спеціалізована школа - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" з виявлення інформаційно-комунікаційної компетентності учнів в умовах становлення конкурентоспроможного...
23.10.2015
Проведено науково-практичний семінар «Інформаційно-комунікаційне наповнення управлінських рішень» На семінарі обговорювались питання сучасних напрямків кадрового менеджменту, актуальних завдань його вдосконалення, шляхів врахування особистісно обумовлених характеристик персоналу, економічної ефективності прийнятих кадрових рішень та засобів оцінки та аналізу персоналу.
05.10.2015
Найзмістовнішим засобом для навчання здавна вважається слово викладача. Слухаючи вчителя, учні краще засвоюють навчальний матеріал, вчаться його аналізувати та узагальнювати. Завдяки слову можна спонукати учнів до роздумів. Тому ПТР "Стимул" в знак подяки говорить "Слово про...
Visitor counter, Heat Map, Conversion tracking, Search Rank