Програма творчої реалізації "Стимул": сім'я, дитина, школа

Формування дитини – складний і довготривалий процес, в якому приймають участь сім'я,  громадськість, школа.

Сім'я – не є однорідним середовищем, оскільки вона складається з молодих представників своїх родин, з усталеними традиціями, нормами моралі. Закономірно, що батьки приносять в свою сім'ю власні методи виховання та впливу на дитину, по-різному сприймають яку-небудь подію.

Наприклад, розбила дівчинка тарілку, коли мила посуд за своєю ініціативою.

Батько говорить: "Коли посуд б’ється - це на щастя. Донечка хотіла зробити, як краще".

Мати відповідає: "Я сама посуд помию. Хай не береться за це, вона ще маленька… Від неї одні неприємності…"

Такий чи подібний діалог виникає кожного дня. А як почуває себе дитина? Дитина розгублена, бо хотіла як краще, а вийшло так, як вийшло… Але ж вона старалася! Прагнула допомогти! Їй потрібна тільки підтримка батьків і віра у власні сили. Дитина не захищена, вірніше, дуже вразлива її душа.

У нашому дорослому житті дитині дуже важко зберегти чисте, світле в душі. Тому настанова: "Крокуй спокійно серед гамору і шуму, зберігаючи спокій своєї душі" – є дороговказом у формуванні людського внутрішнього світу, захищеному нормами моралі, етичними принципами.

Як дитину захистити? Як знати, що захищати?

На допомогу завжди прийде Програма творчої реалізації "Стимул". Він, в першу чергу, для батьків відкриває тонкий та вразливий світ дитини, робить зрозумілим для дорослих. І тоді, перш ніж давати оцінку тим чи іншим діям донечки або синочка, батьки спільно обговорять хвилюючу тему та приймуть правильне рішення.

А що ж школа? Її завдання - дати дитині знання, забезпечити корисною інформацією. Для цього є фахові вчителі, які досконало володіють предметом і методами виховання. Добре, коли такий вчитель є ще й педагогом з великої літери. А якщо він здатен тільки навчати, а виховувати не здатен?!

Для вчителя Програма творчої реалізації "Стимул" теж стане в нагоді. Адже головним завданням вчителя є через свою любов до географії, математики чи мови  передати дітям вічні цінності: повагу, любов, доброзичливість, щоб ці зерна любові впали в благодатний грунт дитячих сердець.

Програма творчої реалізації "Стимул" допомагає також з вибором фаху, показує схильність до певних професій, допомагає визначити індивідуальні професійні навички. І тоді із вибором професійної діяльності та життєвої стежини не буде проблем. Дитина свідомо вибиратиме свій шлях в житті…Адже людина свою роботу повинна робити з радістю!

Народний  артист  України 
Сергій  Павлович  Кустов

Пошук


НОВИНИ

30.12.2017
Колектив Науково-дослідного інституту інфокомунікацій ОНАЗ ім. О.С.Попова бажає Нових творчих і наукових звершень у Новому 2018 році!
19.12.2017
Проведено науково-практичний семінар «Напрямки розвитку інфокомунікацій» На семінарі розглянуто напрямки розвитку та перспективи удосконалення інфокомунікацій, застосування апаратних засобів у телекомунікації, висвітлено питання менеджменту підприємств, врахування аспектів інформаційного сприйняття персоналу у кадровій діяльності.
26.11.2016
Колектив Науково-дослідного інституту інфокомунікацій ОНАЗ ім. О.С.Попова вітає вас із Всесвітнім днем інформації.
11.10.2016
Проведено науково-практичний семінар «Інформаційні аспекти в управлінні» На семінарі обговорено напрямки кадрового менеджменту і завдання його вдосконалення, інформаційні аспекти в управлінні, економічну ефективність прийнятих кадрових рішень та засоби оцінки і аналізу характеристик персоналу.
13.02.2016
Вітаємо з Всесвітнім днем радіо! Всесвітній день радіо покликаний об'єднати всіх тих, хто забезпечує вихід в ефір передач, функціонування передавальних хасобів, наповнення їх інформацією та музичними новинками. Радіо – винахід, який швидко та надійно увійшов у наше...
15.12.2015
Проведено науково-практичний семінар «Визначення ролі і впливу людських ресурсів на планування бізнес-процесів в управлінні підприємством» На семінарі розглянуто питання планування бізнес-процесів, актуальних завдань управління підприємством, визначення та ролі людських ресурсів, врахування особистісних характеристик персоналу.
01.12.2015
Спільний експеримент Одеської національної академіії зв’язку ім.О.С.Попова, Науково-дослідного інституту інфокомунікацій ОНАЗ ім.О.С.Попова та Одеського навчально-виховного комплексу №49 "Спеціалізована школа - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" з виявлення інформаційно-комунікаційної компетентності учнів в умовах становлення конкурентоспроможного...
23.10.2015
Проведено науково-практичний семінар «Інформаційно-комунікаційне наповнення управлінських рішень» На семінарі обговорювались питання сучасних напрямків кадрового менеджменту, актуальних завдань його вдосконалення, шляхів врахування особистісно обумовлених характеристик персоналу, економічної ефективності прийнятих кадрових рішень та засобів оцінки та аналізу персоналу.
05.10.2015
Найзмістовнішим засобом для навчання здавна вважається слово викладача. Слухаючи вчителя, учні краще засвоюють навчальний матеріал, вчаться його аналізувати та узагальнювати. Завдяки слову можна спонукати учнів до роздумів. Тому ПТР "Стимул" в знак подяки говорить "Слово про...
Visitor counter, Heat Map, Conversion tracking, Search Rank